dinsdag 27 mei 2014

Euro Truck Simulator downloaden

Euro Truck Simulator is precies wat is zegt het is, een vrachtwagen rijsimulator waarmee je ladingen te leveren over het hele continent van Europa, via netwerken van snelwegen.
Continental Truckers
Deze rijsimulator plaatst je achter het stuur van een krachtige truck en vertrouwt u met verschillende missies. Activiteiten Euro Truck Simulator's bestaan ​​op het nemen van de lading van de ene plaats naar de andere en krijgen betaald voor de levering. Genoeg geld besparen zul je uiteindelijk in staat zijn om beter en sneller vrachtwagens te kopen om te kunnen meer werken en meer geld verdienen.
Ik vind het belangrijkste idee in Euro Truck Simulator is vrij origineel. We zijn gewend aan auto, motor en zelfs vliegtuig rijsimulatoren, maar niet zo veel aan vrachtwagens. Ook het spel beschikt over uitstekende, zeer realistische graphics.
Behoefte aan slaap?
So far, so good. Het probleem is dat Euro Truck Simulator wordt het een saai spel vrij gemakkelijk. Ik weet niet of het was vanwege het repetitieve geluid van de motor, de traagheid van mijn rijden of het gebrek aan echte actie, begon ik slaperig gevoel kort na het starten om te spelen. Misschien als je je eigen muziek kunnen spelen op de radio van de truck, of krijgen in wat meer actie door het leveren van illegale spullen en af ​​en toe wordt achtervolgd door de politie, zou Euro Truck Simulator spannender. Ook, ik hield niet van het feit dat ik niet kan kiezen voor het Verenigd Koninkrijk als het starten van land voor mijn carrière als vrachtwagenchauffeur! Het is zeer vergelijkbaar met de Duitse Truck Simulator en UK Truck Simulator
Euro Truck Simulator is een vrij originele spel, met name uitstekende graphics, maar die vrij gemakkelijk saai wordt.

Euro Truck Simulator downloaden